you're not lost, you found us

find more of us at www.inspired2inspire.nl

14 april 2007

Op doorreis

Soms bewaar ik iets omdat ik voel dat het ooit betekenis gaat hebben. Zo ook dit label dat half januari aan mijn rugzak gehangen werd.


Behalve de schaamteloze diefstal van ons I to I laat dit plaatje ook precies zien wat ik wil bereiken met i2i én met mijn leven: een middel om een verandering makkelijker te maken. Op doorreis zijn de VS alleen een hinderlijk obstakel met lang wachten voor de douane en oninteressante McVliegvelden. Dit label helpt een reiziger nét iets sneller en nét iets makkelijker verder naar het reisdoel. Ik hoop ooit zo'n label te zijn.

Jasper, i2i

2 reacties:

Blogger dolfpauw zei...

Jasper,
Gewoon de tag inlijsten en afwachten. groeten Dolf

http://rdpauw.blogspot.com/

6:52 p.m.

 
Blogger ABC zei...

Ik bewaar 'm goed, zeker weten! Dankjewel

7:08 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage