you're not lost, you found us

find more of us at www.inspired2inspire.nl

29 maart 2007

Toch maar Tanzania

Na het berichtje van Right to Play gisteren was het wel even schrikken: geen Uganda, geen reis? Gelukkig gaf Right to Play een tegenvoorstel: Tanzania, het land van de Lion King.

Tanzania, ook mooi!
Nu nog even heel de nacht schrijven aan het nieuwe projectvoorstel voor de Xplore subsidie en dan kunnen we met de organisatie van de reis en het voor- en natraject beginnen. Ook goed nieuws voor jou, want dan gaan we mensen zoeken om met ons mee te gaan! Heb je interesse, laat het dan alvast even weten. Binnenkort zal ik hier de officiële eisen plaatsen die we stellen aan de resterende paar deelnemers.

Jasper, i2i

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Kom maar op met die eisen ;)

10:37 p.m.

 
Blogger Kev zei...

Hey Japser!

Allereerst: wat fijn om weer dingen te lezen op deze blog van jullie.

Daarnaast: kan je wat meer informatie geven over dat project? Het klinkt namelijk erg interessant :) Ik kijk uit naar de eisenlijst!

7:15 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Hoi JAsper,
ik kan me zeker niet aanmelden? We zitten net te kijken naar Pauw & Witteman, met een item over Uganda en het leger van de Heer. En dan vind ik het net erg dat je niet naar Uganda gaat maar naar Tanzania.
Freerk

11:41 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage