you're not lost, you found us

find more of us at www.inspired2inspire.nl

24 april 2007

6 maanden Inspired to Inspire

Vandaag, hoera hoera, bestaat i2i een half jaar! 24 oktober 2006 was de officiële kick-off, hoewel we toen stiekem al 5 dagen bezig waren;) Geen statistieken of 100e berichtje (dit is nummer 94), geen taart of liedjes, geen champagne en geen best-off. Een half jaar i2i heeft mij veel geleerd en ik ben er door gegroeid. Het initiatief zelf is ook veranderd en de komende weken zal deze verandering tastbaarder worden.


Sinds enkele weken ben ik gegrepen door de term "social innovation". Deze term vertelt twee verhalen: maatschappelijke vernieuwing én vernieuwing vanuit de maatschappij. Beide verhalen spreken mij erg aan en zoals ik het nu zie, zal i2i beide verhalen gaan vertellen. We zullen het de komende tijd allemaal wel zien, want i2i is nog steeds een grote ontdekkingstocht. Leuk dat je er (nog steeds) bij bent, bedankt!

Namens ons, Jasper

1 reacties:

Blogger dolfpauw zei...

Op deze dag was ik anderhalf jaar bloggend. Gefeliciteerd met jullie zes maanden! gr. Dolf

http://rdpauw.blogspot.com/

6:12 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage