you're not lost, you found us

find more of us at www.inspired2inspire.nl

29 oktober 2006

just do it!!!

Je bent jong en je wilt wat. Ik ben jong en wil iets betekenen. Dus wat doe ik? Ik ga vooral niet stilzitten en vanachter m'n bureautje bedenken hoe gaaf het zou zijn om iets te doen. Wat ik vooral wel doe: ik pak m'n telefoon of kruip achter het internet. Het is makkelijker en dichterbij dan je denkt! Zo vertrek ik komende donderdag voor 10 dagen naar Bulgarije om met zo'n 40 andere internationale studenten deel te nemen aan een internationale bijeenkomst over discriminatie! Dat is toch geweldig?! Hoe ik hier bij kom?
Ik ben bijna afgestudeerd en daarna wil ik graag een paar maanden rondreizen. Dus schreef ik me in bij Code-international (een jongerenorganisatie die humanitaire projecten in het buitenland organiseert, gesteund door het minsterie van buitenlandse zaken, gewoon gevonden op het internet)en nu ga ik waarschijnlijk in maart voor zo'n 4 a 5 maanden naar Guatamala. Dat is een. En toen kreeg ik twee weken geleden een mailtje van Code-international: of ik mee wilde naar Bulgarije! Echt waar!
Zo makkelijk is het dus: iedereen heeft deze kansen, je moet ze alleen wel pakken!:)

X EEF X

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage