you're not lost, you found us

find more of us at www.inspired2inspire.nl

21 oktober 2006

Een mond vol tanden

Heb je dat - net als ik - soms? Je gaat iemand ontmoeten om te praten over iets dat jij wilt, over jouw idee, jouw plannen en dan, dan sta je opeens met je mond vol tanden. Het belangrijkste als je iets wilt bereiken, is dat je kunt vertellen wat het is. Ik krijg soms vragen van mensen of organisaties waarvan ik denk: "wat wil je eigenlijk?" Vervelend, want ik wil graag helpen, maar dan moet je me wel uit kunnen leggen wat het precies is dat je van me vraagt.

Vanavond kwam ik op internet de ideale speeltuin tegen om te oefenen om je verhaal te vertellen. Ze heet Ms. Dewey en is een zoekmachine/vraagbak rond de actrice Janine Gavankar. Ik wist niet meer wat ik moest schrijven... ik daag jullie uit wel iets zinnigs te vragen of te zeggen tegen haar. Oefen je presentatie terwijl je naar het scherm kijkt en het echte publiek is een makkie. Ms. Dewey is de ideale sollicitatietraining.

Ms. Dewey wacht op een vraag.
Wat heeft Ms. Dewey met i2i te maken? Niets, denk ik, behalve dat ze me inspireerde tot het stellen van interessante vragen, het uitdagen haar een antwoord te laten geven en het schrijven van dit stukje. Ik kon niet laten dit even met jullie te delen. Have fun!

Jasper, i2i

2 reacties:

Blogger ABC zei...

Vraag 'r "what is good music?" en bekijk haar reactie:)

2:45 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Ze kan je ook goed aan het lachen krijgen! :D

12:28 a.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage