you're not lost, you found us

find more of us at www.inspired2inspire.nl

20 juni 2007

Teaming: met één euro veel doen

Jil van Eyle raakte door een persoonlijke ervaring betrokken bij fundraising voor goede doelen. Per toeval, en als bescheiden persoon vroeg hij ook niet veel. Zo ontstond het idee van "Teaming": microdoneren voor een goed doel.


Met één euro per maand kun je als team veel goeds doen. Je doet dit zelf; met je bedrijf, je sportvereniging of een groepje vrienden. Op Jil's website Teaming.info kun je formulieren downloaden om Teaming zelf te organiseren. Op zijn blog kun je meer lezen over de ontwikkelingen rond het idee.

Jasper, i2i

5 reacties:

Blogger Kev zei...

Mooi initiatief :) Werkt het ook een beetje of is het daar nog te vroeg voor?

4:53 p.m.

 
Blogger ABC zei...

In Spanje is het een heel groot succes. Gisteren heb ik Jil ontmoet en mijn werkgever heeft besloten hem te steunen het ook in Nederland een succes te maken. We gaan de komende maanden heel veel doen om het in NL en de rest van de wereld super groot te maken.

In ieder geval steunen mensen als Frank Rijkaard en Shakira het initiatief, dus dat is al goed!

5:14 p.m.

 
Blogger Kev zei...

Hehe als ik werk had dan had ik het voorgelegd aan mijn werkgever :D

2:09 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Even opletten! Leuk, maar wie kijkt naar het resultaat? Blijf natuurlijk wel positeif over dit
initiatief. gr Dolf

http://rdpauw.blogspot.com/

7:12 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

11:27 a.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage