you're not lost, you found us

find more of us at www.inspired2inspire.nl

21 december 2006

Serious Request actie voor de kleine beurs

Sandra - Jongerenvertegenwoordiger bij de Verenigde Naties - belde me net, omdat ze een te gekke actie opgestart heeft voor iedereen die ook wel iets wil doen aan voor Serious Request, maar niet zo veel geld te besteden heeft: doneer het geld voor één avondmaaltijd voor de slachtoffers van landmijnen.

En wees nou eerlijk... wat kost dit nou?
Net was ze op 3FM vanuit het glazen huis en ze heeft al 200 jongeren gevonden die meedoen. 201, want voor Sandra doe ik graag ook iets! En wees nou eerlijk: kun jij die 2 of 3 euro voor een maaltijd echt niet missen? Laat je naam en bedrag achter in de comments en draag je steentje bij...

Zaterdag ben ik met Sandra de hele ochtend in Utrecht, dus als je dan je bijdrage wilt leveren, bel of mail me even (respectievelijk 06 1035 5132 en jasper @ inspired2inspire . nl). Alvast bedankt!

Jasper, i2i

7 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

En om de spits af te bijten: mijn eetgeld van vandaag gaat naar 3fm (ik denk dat het zo'n 3 euro was).

12:07 a.m.

 
Blogger inspired2inspire zei...

Oooooow en klik meteen even op eet.nu om een cent te doneren!

12:25 a.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Goede actie Jasper!! Heel veel succes ermee!
Saskia en ik hadden gister al een Mc Maaltijd (nouja Saskia dan) maar we hebben wel 45 euro gedoneerd!

12:12 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Jasper en Sandra bedoelde ik uiteraard ;)

12:19 p.m.

 
Blogger inspired2inspire zei...

de actie was een succes (zoals je hebt kunnen horen op 3FM): in totaal is er bijna 2000 euro opgehaald, waarvoor weer veel mensen een iets beter leven zullen hebben. Bedankt!

2:19 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Super! de actie was snel uit de grond gestampt maar uiteindelijk hebben 579 jongeren meegedaan! top!

thanks!
sandra

11:38 p.m.

 
Blogger Karinagoo zei...

:)

Ik ben de vrijdag voor kerst ook naar het glazen huis gegaan, met een mooie doos geld: 700 euro! opgehaald op het racoon-forum. Toch erg leuk om die kleine sub-acties op te zetten en dan een mooi bedrag te kunnen gaan brengen :D

8:02 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage