you're not lost, you found us

find more of us at www.inspired2inspire.nl

18 december 2006

Inspiratietips 18 december 2006

Vanaf dag één wilde ik op de i2i blog inspiratietips geven: muziek, boeken, websites en alles dat mij inspireert om ook jullie te inspireren. Vandaag ein-de-lijk versie één:)

Boek: Divided Kingdom van Rupert Thomson geeft een kijkje in de toekomst zoals 1984 dat ooit deed. Het boek laat zien hoe mooi verschillen tussen mensen kunnen zijn en hoe belangrijk het is dat we deze verschillen accepteren.

Muziek: Dits from the Commuter Belt van Bromheads Jacket. Vooral Poppy Bird is een geweldig liedje (dank aan Erwin om het me te laten horen); de tekst is grappig en verrassend en de muziek is heerlijk om met een paar leuke mensen bij te zitten en te zwijgen en te genieten.

Internet: al een paar keer heb ik een stukje overgenomen van Seth Godin. Eigenlijk zou ik bijna ieder stukje dat hij schrijft op zijn blog heeft iets inspirerends, dus als jullie zijn blog gaan lezen, dan hoef ik het niet meer hier te posten;)

Enjoy! Als je zelf nog suggesties hebt, dan ben ik heel benieuwd... laat ze horen!

Jasper, i2i

3 reacties:

Blogger Unknown zei...

Graag gedaan natuurlijk!

2:32 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

delays-you see colours
EN
klaxons-ik weet niet hoe de cd heet.

ps. leuke site.

9:33 p.m.

 
Blogger inspired2inspire zei...

dankdank! eens kijken of ik het kan vinden:)

Jasper

3:34 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage