you're not lost, you found us

find more of us at www.inspired2inspire.nl

05 december 2006

30 miljoen landmijnen

De laatste tijd luister ik niet zoveel 3FM meer. Toch kreeg ik vandaag een mailtje van ze om me te wijzen op hun nieuwe kerstactie, die in mijn ogen al 2 jaar lang voor het leukste weekje op de Nederlandse radio zorgt. Na Soedan en Congo is het onderwerp dit jaar niet gebonden aan een land: help de slachtoffers van landmijnen!



Ik kijk al weer uit naar het gevoel dat voor mij bij deze week hoort: leuke muziek van mensen die iets willen doen voor deze wereld, samen hopen op weer een record, lachen om de DJs en een traantje wegpinken als iemand een emotioneel verhaal vertelt... op alle mogelijke manieren mag je weer bijdragen, bijvoorbeeld door een mobieltje in te leveren. Zelf hoop ik meer te kunnen doen en als één van jullie lezers een goed idee heeft, of een uitdaging, dan hoor ik dit graag.

Ik wil iedereen tussen 19 en 24 december een onvergetelijk weekje radio toewensen; ik ga sowieso genieten.

Jasper, i2i

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Mooie actie he?
Ik kom zelf veel op het racoon-forum en daar hebben we al twee jaar geld opgehaald om een racoonplaat gedraaid te krijgen. Ik ga het volgende week ook weer eens inzetten.

Hoe zou je meer kunnen doen?
Ik heb wel een leuk idee..
ook van het racoonforum: daar hebben we een topic gehad waarbij mensen CD's uitwisselen. Dus ik maak een CD met muziek die ik mooi vind en geef deze aan iemand anders.
Misschien kun je zo'n uitwisseling opzetten. Maar dat mensen betalen voor de CD die ze krijgen. Dat geld maak je over naar het rode kruis...

Ik ga het denk ik meteen maar opzetten op het racoon-forum :D

4:34 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

toch maar opgezet zonder de plaatjes ruil-actie :)
Omdat dat nog maar zo kort geleden al was.
Succes met iets moois verzinnen

5:15 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Dankjewel! Ik hoop echt op een nieuw record dit jaar... nu ik zo dicht bij het Neude woon ga ik sowieso een kijkje nemen... succes!

5:19 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage