you're not lost, you found us

find more of us at www.inspired2inspire.nl

02 december 2006

Iedereen moet ondernemen

Gisteren was ik op de prijsuitreiking van de eerste ronde van New Venture, een wedstrijd voor startende ondernemers. Samen met zo'n 500 andere beginnende ondernemers heb ik me daar laten inspireren om door te gaan met mijn droom: zelfstandig ondernemer zijn. Het was zo leuk om te zien dat zo veel mensen in Nederland het heft in eigen hand proberen te nemen en hopen over een paar maanden een boterham te kunnen verdienen door dat te doen waarin ze echt geloven. Iedereen zou moeten ondernemen.

Vooral de presentatie van Gilbert Curtessi, oprichter van de Happy Shrimp Farm was een bron van inspiratie. Zijn boodschap was dat ondernemen vooral leuk moet zijn: pleasure als vierde P voor duurzaam ondernemen. Binnenkort hoop ik hier het filmpje van zijn presentatie te laten zien en jullie allemaal eens na te laten denken om toch maar de stap te nemen. Ondernemen is leuk, ondernemen is een bron van inspiratie, iedereen moet ondernemen!

Jasper, i2i

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage