you're not lost, you found us

find more of us at www.inspired2inspire.nl

26 november 2006

Positieve, digitale communicatie

Sommige automatische berichtjes maken mij blij. Flickr begroet me al enthousiast iedere keer als ik mijn totaal verwaarloosde pagina weer eens bezoek, maar sinds vandaag ben ik lid van het netwerk dat de leukste en meest positieve automatische berichtjes geeft die ik ooit gezien heb: Zaadz. Alles dat ik intype op mijn pagina wordt begroet als een leuke bijdrage! Heerlijk...

Zaadz nutrition sheet
Hopelijk kunnen dit soort initiatieven ook andere software schrijvers inspireren om de boodschap eens wat persoonlijker en positiever te brengen. Ik fantaseer al over het Rabobank Internetbankieren: "Hoi Jasper, je staat wel 992 euro rood, maar bij de AH kun je nu nog wel een pakje shag pinnen hoor!"

Jasper, i2i

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage