you're not lost, you found us

find more of us at www.inspired2inspire.nl

20 december 2006

Mix-MP3-stokje

Weet je nog, vroeger maaktje je een casettebandje als je iemand leuk vond en met jouw muziek kennis wilde laten maken. Lief was dat. Vandaag kreeg ik een MP3 speler, zo'n 128mb stokje dat niet tegen mijn iPod op kan. Omdat ik het gebaar erg waardeerde ging ik nadenken over hoe ik het ding toch goed kan gebruiken. Daarom heb ik besloten er 20 liedjes op te zetten voor mijn vriendinnetje en dit hele pakketje dan op te sturen. Geen mixtape, maar een mixmp3:)

Heb jij Sint of kerstkado's waar je eigenlijk niets mee kan, maar waar je toch een leukere bestemming voor gevonden hebt dan Marktplaats: deel ze! Misschien komen dan iets meer kado's dit jaar echt leuk terecht.

Liefs, Jasper, i2i

6 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ik kreeg onlangs een ontzettend handige houten roze memo-houder in de vorm van een staafje met het hoofd van een kip erop!

Wie biedt? ;)

12:04 a.m.

 
Blogger Karinagoo zei...

misschien ook leuk om doorgeef MP3spelers te maken.. de eerste zet er 20 liedjes op, geeft het weg. Je gaat lekker luisteren, als je het weer gehoord hebt haal je er 5 mp3tjes af en zet er weer 5 nieuwe op en geeft hem weer door aan de volgende. Enz enz :D

website maken om te kijken waar hij allemaal komt en welke muziek erop komt te staan :D

8:05 p.m.

 
Blogger Karinagoo zei...

meteen maar dat idee op mijn weblog gezet :D

8:18 p.m.

 
Blogger Karinagoo zei...

en de website is in de maak :)
www.doorgegeven.nl wordt het
(voorproefje via mijn log op lings.nl)

1:56 a.m.

 
Blogger Karinagoo zei...

het kan snel gaan: www.lings.nl/doorgegeven, website en forum online :)
Dus heb je nog een MP3spelertje over? Doe mee.

Bedankt voor de inspiratie!

2:17 p.m.

 
Blogger inspired2inspire zei...

Graag gedaan! Ik vind het een te gek idee, zoals je ook kunt zien in de nieuwe post hier erover. Ik twijfel erg: mijn vriendin beroven van een kadootje en hieraan meedoen, of toch gewoon een aardige jongen zien?;)

Jasper

3:35 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage