you're not lost, you found us

find more of us at www.inspired2inspire.nl

19 december 2006

Eéndagsvlieg

Vodafone raakte geïnspireerd door de ééndagsvlieg. Op hun site kun je het leven aan zo'n beestje geven, die daar vervolgens een dag lang rond zal vliegen onder jouw naam. Tevens draagt het vliegje een persoonlijke boodschap bij zich: "how do you make every moment count?"



Just think.
If we embrace life, like the mayfly.. What a life that would be.


Het moment is daar om er gebruik van te maken. Alles eruit te halen, wat er in zit. Meer contact met familie en vrienden, meer uit je tijd halen met afspraken en vooral meer plezier beleven zijn een aantal aspecten die daar in ieder geval bij komen kijken.

Oftewel make the most of now, geniet van het moment!

Roos, i2i

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Wat een prachtige boodschap! Voor mezelf vertaal ik dit vaak als: altijd "ja" zeggen als iemand iets voorstelt en iedere kans grijpen om iets te doen dat anders is dan normaal.

6:46 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Ik wil jullie via deze weg even complimenteren met het prachtige idee van Inspired2Inspire! Ik word blij van dit soort initiatieven, en ik hoop en denk dat de wereld zo een stukje beter wordt.

Dankjulliewel!

En als ik iets kan betekenen op het gebied van theater/kunstbeleid of iets dergelijks, dan mogen jullie me altijd mailen op marijke.vangroesen @ gmail.com (En als ik een concreet idee heb, zal ik het laten weten :-))

6:03 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Hallo Marijke,

Bedankt voor je hele leuke reactie! Theater en kunst vind ik zelf super interessant. Ik zal je binnenkort (morgen?) even een mailtje sturen met iets meer een echte reply!

Groetjes, ook namens Roos & Eef

9:48 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Het is jammer dat de reclame van de 'mayfly' nu pas op i2i staat. Hij is namelijk al een hele tijd uit. Maar het is wel een perfect voorbeeld. :)

2:33 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage