you're not lost, you found us

find more of us at www.inspired2inspire.nl

23 januari 2007

Kaartjes sturen

Tegenwoordig kan vrijwel alles online. Vrienden maken, bankzaken, winkelen, zèlfs voor de post hoef je bijna de deur niet meer uit. Via bijvoorbeeld de sites van Hallmark en Gotya is het mogelijk een e-card te sturen en TNT-post heeft hiervoor de Wishou bedacht; via internet kun je het kaartje op de achterkant beschrijven en op de voorkant voorzien van een eigen foto. Deze komt echter niet aan in de e-mail inbox, maar wordt door de postbode thuis bezorgd :)

Dan denk ik bij mezelf.. Is het zoveel moeite even naar de winkel te lopen, een leuke kaart uit te kiezen en deze met de hand te beschrijven? Willen we de deur niet meer uit of hebben we er simpelweg geen tijd voor? Ik weet niet wat het is, maar het is in ieder geval jammer!

Een selectie van post die ik bewaard heb..
Post is namelijk iets dat ik zelf heel erg leuk vind, om te sturen en om te krijgen. Niet alleen op dagen dat het 'moet'; met een verjaardag, kerst of als het meezit op Valentijnsdag, maar ook zomaar. Omdat ik (en volgens mij ieder ander) er blij van word.

Treur nu niet als je niet weet aan wie een kaartje aan te sturen! Het is natuurlijk ook leuk iemand blij te maken die je helemaal niet kent. Via Postcrossing krijg je een adres van een willekeurig persoon op een willekeurige plek in de wereld, waarnaar je een kaart kan sturen. Jouw adres kan dan weer worden doorgegeven aan anderen en zo krijg je altijd in ieder geval één kaartje terug als je er zelf een hebt gestuurd.

Een aangename manier om iemand te verrassen (of zelf verrast te worden)! Dus.. Schrijven maar ;)

Roos, i2i

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Wat een origineel idee zo in ene :P

10:50 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Ik houd altijd al van post :)

11:50 a.m.

 
Blogger ABC zei...

ik ben ook gek op post! iemand interesse in een kaartje uit Peru?

8:01 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Wie vraagt wordt overgeslagen, toch? Dus het voor de hand liggende antwoord laat ik aan jou over ;)

8:30 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage